søndag 11. januar 2009

Sjal

Heklet i Kitten Mohair
Her har jeg brukt Mandarin Petit

Heklet i Vivaldi og Alpakka
Heklet i Mandarin Petit
Her er det første sjalet jeg heklet, og det første jeg i hele tatt har heklet etter mønster. Har jo alltid bare strikket, har jo alltid trodd at det var veldig vanskelig å hekle etter mønster så det har jeg aldri prøvd. Men da jeg gikk så lei av strikking at jeg begynte på genser etter genser uten å gjøre det ferdig, bestemte jeg meg omsider for å prøve meg på et hekleprosjekt, og dette var altså det første. Og det var jo så artig å hekle!!!og nå er jeg jo hekta på hekling!!er jo så mye artig en kan lage.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åhhhh du hadde ikke flere da nei(hihihi)
Du har masse fine sjal Lillian,flink te å bruk dem e du å.
Ha en finfin hekle uke.:-D